dimarts, 10 de març del 2015

Res del que m'esperava

Aquest diumenge passat, vaig anar una altra vegada al cinema, però no vaig anar al cineclub.
Vam decidir d'anar a veure "El francotirador". Una nova pel·lícula de Clint Eastwood, però que no tenia res que veure amb les anteriors del mateix director.
Aquest film plantejava com a tema la guerra d'Irak, però, clar està, des de la visió patriòtica i defensiva dels EUA.
Personalment, a pesar de les bones crítiques i les quantioses nominacions a premis, em va paréixer una entre tantes. Una pel·lícula bèl·lica americana, de les que estic cansat de vore, on està per damunt de tot defendre la gloriosa pàtria americana i matar tots els "terroristes" o infidels que no la respecten.

Ací teniu la meua crítica i el tràiler per si us ajuda a decidir-se per la cartellera.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada